HTML

BridzsitDzsonsz bekaphatja

A blog történeteiben olvasható szereplők tökéletesen a képzeletem szüleményei. Bármilyen, bármekkora, bármennyi hasonlóság létező emberekkel, csak és kizárólag a véletlen műve.

Friss topikok

Címkék

Boldogságfrekvencia

2015.10.12. 10:14 :: mylifemychoice

 1610934_1593185784296332_5391774059782061921_n.png

Egy igazán érdekes kezdeményezésre leltem az interneten. Boldogságprogram kicsit másképp… Vajon tanulható a boldogság? Kiss Katával, a Boldogságfrekvencia program megalkotójával beszélgettem…

 

Mi a Boldogságfrekvencia program?

Egy spirituális életmódprogram, ami a belső boldogság megtapasztalását célozza. Rezgésszintemelő gyakorlatok segítségével 5 hét alatt elérjük a boldogság rezgésének szintjét. Ebben az állapotban megtapasztaljuk, hogy a boldogság bennünk van. Teljesen mindegy, milyen körülményeink vannak, akkor is lelkünk örömtáncot fog járni!:)

 

Mindegy milyen körülmények? Ez azt jelenti, hogy a körülmények nem befolyásolják a boldogságunkat?

Erre egy határozott nem a válaszom.:) Ha valaki a körülményeitől boldog, az egy nagyon illékony állapot. Magamon kívül helyezem a boldogságomat, függök valamitől. Ha ezt megfordítjuk, és belülről kifelé tekintünk a boldogságra, akkor egy olyan belső bizonyosságot fogunk átélni, amit soha többé nem lehet tőlünk elvenni. Egy boldog csapatom...

 1.jpg

És akkor mi van a körülményekkel?

Ha ezt a belső boldogságszintet megtapasztaljuk és ezt éljük, a körülményeink ehhez csodálatosan igazodni fognak. Ez a hasonlóság elve. Hasonló hasonlót vonz. Ha boldogságot rezgünk magunkból, akkor ennek megfelelően rendeződnek az életkörülményeink is. Ez egyszerű fizika…:)

 

Jól gondolom, hogy ezeket nem az iskolapadban tanultad? 

Valóban nem. Ezeket az élet iskolájában tanultam..:) A tapasztalások után persze beültem sok iskolapadba is, és ezeket ötvözve dolgoztam ki a Boldogságfrekvencia program anyagát.

 

Az élet iskolája hasznosabb, mint az iskolapad?

Nem lehet a kettőt összehasonlítani. De szerintem a tapasztalás a legfontosabb. Minden programot azzal kezdek, hogy senki, semmit ne higgyen el nekem! Én csak elmondom, amit én tapasztalok, elmondom az én meglátásaimat, átadom a gyakorlatokat, amiket én teszteltem az évek során, aztán mindenki tapasztalja meg a saját bőrén, a saját életében. Különbözőek vagyunk, különböző életekkel, feladatokkal, meglátásokkal. Még magamat se ismerem, úgy, hogy az elmúlt 10 évemet tudatos önismerettel töltöttem, akkor milyen alapon mondanám meg akárki másnak, hogy ő milyen és mi a jó neki?? Elég nagyképű dolog lenne azt hiszem..:) Imádott hangtálaimmal... És nem is ez a cél. A személyes felelősségvállalást nagyon fontosnak tartom. Hogy vállaljunk felelősséget az életünkért, a boldogságunkért, az egészségünkért. Akármilyen jó vagy rossz történik velünk, arról mind csak mi tehetünk és csak mi tudunk változtatni is rajta. Nem elég, ha elmész egy guruhoz, hogy varázsoljon neked boldogságot. Tenned kell neked is ezért. Tapasztalnod, tanulnod, fejlődnöd kell… Ez a célom a Boldogságfrekvencia programmal is. Átadok módszereket, elméleteket és mindenki fogadja magába ebből, azt ami az övé, tapasztalja meg azt és úgy, amit és ahogy neki ebből meg kell tapasztalnia. A legigazibb tudás a belső tudás. Mindenkiben benne van a világmindenség összes tudása. Magunkban kell ezt felfedezni.

 2.jpg

Akkor te nem is tartod magad gurunak?

Dehogy tartom!:) Embernek tartom, léleknek, aki járja az útját nyitott szemmel és nyitott szívvel. Tapasztalok és figyelek. Ahogy fejlődök, ahogy egyre nyitottabb vagyok spirituálisan, meglátok olyan összefüggéseket, amik teljesen más megvilágításba helyezik az egész életet. Aztán újra tapasztalok, újra fejlődök, újra figyelek és lehet, hogy borul az addigi elméletem az új tapasztalások által. Akkor újraépítek mindent… Nem gondolom, hogy bármire is azt mondhatom, hogy ez biztosan így vagy úgy van. Maximum azt tudom mondani, hogy az én valóságomban jelenleg így van.

 

Kinek ajánlod a Boldogságfrekvencia programot?

Mondanám, hogy mindenkinek, de az olyan sablonos… és tudom, hogy marketing szempontból jó, ha találok egy jól megfogható célcsoportot..:) De igazából tényleg mindenkinek..:) Neked ajánlom, ha... belefásultál a mindennapokba, ha szeretnél közelebb kerülni önmagadhoz, ha úgy érzed monoton az életed, kevés a szín benne, ha szakítás után vagy, ha gyászolsz, ha nem tudsz megbocsátani valakinek hosszú ideje, vagy ha magadnak nem tudsz valamiért megbocsátani.. Ha magányosnak érzed magad, ha nem találod a helyedet a világban, ha úgy érzed nem te irányítod az életedet… De akkor is ajánlom, ha boldognak érzed magad, de szeretnél a boldogságról kicsit más megközelítésben beszélgetni, mint a megszokott és szeretnéd a boldogságot kicsit más nézőpontból is megtapasztalni. Sokan jelentkeznek úgy, hogy ők boldogok, de nyitottak minden újra, fontos nekik az önismeret és kíváncsiak mit lehet még nekik a boldogságról tanulni. És lehet… ;) Hangsúlyozom, nem tőlem, csak a program által saját maguktól.

 

Hogyan lehet jelentkezni a Boldogságfrekvencia programra?

A programra a http://boldogsagfrekvencia.hu weboldalon levő űrlap kitöltésével lehet jelentkezni. Folyamatosan be lehet csatlakozni. A résztvevők e­mailben 5 héten keresztül minden nap megkapják a gyakorlatokat, elméleti anyagokat. Egy jelszóval védett oktatási felületen lehet kérdéseket feltenni, tapasztalatokat megosztani.

 

Hatékony egy ilyen téma online formában?

Az a tapasztalatom, hogy hatékonyabb is, mint személyesen. Így sokkal inkább magukra vannak utalva a résztvevők a szó jó értelmében. Nem tőlem várják, hogy én varázsoljam őket boldoggá, tenniük kell a dolgukat, csinálni a gyakorlatokat. De természetesen a háttérben ott vagyok, ha kérdés van, ott vagyok, ha motiválni kell.

 

Mi van az 5 hét után?

Van folytatása a Boldogságfrekvencia programnak? Kidolgoztam még két programot, ami a Boldogságfrekvencia programra épül. Tudatos teremtés program és Bőségteremtő program. Tulajdonképpen önállóan is megállják a helyüket, de szeretem, ha komplexen vesznek részt a programokon, modulszerűen, mert ahhoz, hogy a Tudatos teremtés sikeres legyen és érthetően “átmenjen”, jó, ha már egy magasabb rezgésszintünk, tudatosságunk van, amit a Boldogságfrekvencia program gyakorlatai által elérünk. A Bőségteremtő programon meg a Tudatos teremtés program anyagát szűkítjük le a bőségre, az anyagiakra. Pénzzel kapcsolatos blokkokat oldunk és szabad utat csinálunk az életünkbe a bőségnek.

 

Van még valami, amit mindenképpen el szeretnél mondani a Boldogságfrekvencia programról és nem esett szó róla?

Nagyon ügyesen kérdeztél, így a legfontosabb információkat mind elmondtam!:) Talán egy kis motiváló rész a végére amolyan marketingesen…:) Ne jelentkezz a Boldoságfrekvencia programra, ha nem szeretnéd megtapasztalni a belső boldogságot! Tényleg nincs semmi rábeszélés, én boldog vagyok, ha jelentkezel, de akkor is boldog vagyok, ha nem…:) Nekem már megvan a belső boldogságom, ami nem a körülményektől függ!;)

  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bridzsitdzsonszbekaphatja.blog.hu/api/trackback/id/tr417960452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása